mustachelover

Alla inlägg under februari 2013

Av Elvira Grymast - 27 februari 2013 16:01

Hej! Idag har jag åkt skidor hela dagen typ! Jätteskönt att vara ute hela dagen för det var superbra väder. Träffade Emma i liften också visste inte att hon skulle hit. Jag drack supergod varm choklad i toppstugan. I kväll ska vi basta!
Ha det bäst!
Xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 26 februari 2013 16:59

Heeej! Nu är jag i Orsa och har inte kunnat uppdatera så mycket för jag har bara internet ibland och så. Men igår så var vi på dollar store där jag köpte lite grejor. Idag var vi på Orsa björnpark i ca 4 timmar tror jag. Det var extremt coolt med alla djur som var jättenära en! Tog dock bara bilder med min system kamera och kan inte lägga upp dom förän jag kommer hem i en bildbomb. Lånade några bilder från min brorsas instagram: Toste0913 här kommer dom!

Av Elvira Grymast - 22 februari 2013 06:41

Hej! Nu gör jag ett morgoninlägg. Idag ska jag vara i skolan som vanligt men när den slutar så är det sportloooov! Jag och min familj ska åka hem till mina älskade kusiner för att min yngsta kusin Sally fyller 6år! Det kommer bli jättekul! På sportlovet ska jag till Orsa och åka skidor och jag vet inte om det kommer finnas något internet där. Så bloggningen får bli som det blir. :-/
Q:vad ska ni göra/har gjort på sportlovet?
PUSS xoxo //Elvira

YO!

Av Elvira Grymast - 18 februari 2013 21:32

Förlåt för extremt tråkiga rubriker men jag kommer verkligen inte på vad jag ska skriva. Idag började jag kl 10 men då skulle man vara på långsjön. Jag och Ellen gick dit på morgonen och sen åkte vi skridskor tills kl 12.40 då fick man gå hem. Men det var iaf elevensval och det var bara fem pers från våran klass som skulle dit så det var typ inga andra sexor med men jag,Ellen,Emma och Feffe hade askul! Vi spelade hockey och typ ramlade hela tiden (inte feffe för hon är typ hockey-PRO) ;)
Q:vad har ni gjort idag?
PUSS xoxo //Elvira
(Bild från långsjön)

Av Elvira Grymast - 16 februari 2013 16:44

Som rubriken säger har det varit sämst uppdatering här på bloggen på allahjärtansdag så var det okej men jag var stressad för jag behövde plugga till franskaprovet på fredagen. Det gick så där :-/ idag ska jag tona håret brunt! Ska bli kul lägger upp bild när det är klart. Det är iallafall samma färg som jag tonade topparna med.
Q:vad ska nu göra i helgen?
Xoxo //Elvira<3

Av Elvira Grymast - 10 februari 2013 18:56

Hejsan svejsan!
Nu är det söndag och imorgon blir det skola. Tråkigt men har sovmorgon imorrn till 9.20 I helgen har jag inte gjort speciellt mycket eftersom att jag har varit sjuk. Jag har typ kollat på film och melodifestivalen. Jag kollade på filmen "valentine's day" som utspelar sig på allahjärtansdag. Min allahjärtansdag i år kommer bli sämst. Först så kommer min klass ta en spruta och jag är gaaalet spruträdd har typ världens fobi. Sen direkt efter sprutan typ så är det matteprov jippie! Nej men efter det ska jag iallafall fika med mormor. Så det blir kul!
Nu ska jag titta på något på tv tror jag.
Xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 6 februari 2013 22:19

I tisdags blev det ett väldigt kort inlägg mellan nationella proven i svenska. I morgon (torsdag) har vi fakta delen som jag känner mig mycket mer osäker på än skönlitteraturdelen som vi gjorde i tisdags men vi får se hur det går. Känner mig väldigt hängig och har ont i huvudet så jag får se hur jg gör imorgon ska iallafall släpa mig till skolan och göra proven sen får jag väll gå hem. Men jag får se hur det blir! Typ alla andra klasser får ha med sig typ godis/läsk till proven men våran lärare sa typ "ni kan ha med er en frukt och lite vatten". Men det gör inte jättemycket. Ska iaf ha med mig läkerol YUP och vatten (vääääääääldigt intressant att veta) men alla 6:or som har nationella
LYCKA TILL xoxo //Elvira

(Gammal bild)???

Av Elvira Grymast - 5 februari 2013 10:06

Nu har vi klarat första nationellaprovet i svenska JAOW!????

Presentation


HEJ!
Kul att du har klickat in på min blogg hoppas att du gillar den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards