mustachelover

Alla inlägg under december 2012

Av Elvira Grymast - 29 december 2012 17:19

Nu är jag i Åre!
Vi har haft "mini julafton" med farmor och farfar fick äntligen en systemkera som jag kommer att betala av. Jag fick en Nikon D3000 som är AWESOME

Hadet bäst
Xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 28 december 2012 17:29

Nu sitter jag på tåget påväg till Åre för att åka skidor ska bli AWESOME!
Här kommer bilder på vad jag köpte igår i gallerian och Farsta
1.bb-cream och roll on concealer från garnier
2.present till Emma från gina
3. Hårlotion swhardskopf
4. Glassskal som jag fick för bara 40kr på en kiosk som ligger mitt emot Åhléns city

Av Elvira Grymast - 26 december 2012 13:31

Idag får vi se hur det blir med video idag men imorrn så ska jag och bästa Sabina åka till Gallerian på mellandagsrea ska bli kul!
Puss
Xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 25 december 2012 20:29

Hej!

Nu så tänker jag inte skriva ett låååångt inlägg där jag säger förlåt för att jag inte har bloggat och lovar massa grejer som jag ska göra. Men jag tänkte berätta varför jag inte har bloggat det är för att veckan innan jul var väldigt slapp i skolan men jag var ändå väldigt trött när jag kom hem och kände inte för att blogga. Jag var även gaaaalet nervös för mina betyg men nu är jag väldigt nöjd med dom. Jag kan inte riktigt fatta att jag fick B i teknik det var helt otippat! Men nu är det ju juldagen och jag har fått galet fina julklappar och jag tänkte att jag ska göra en video där jag visar vad jag har fått i julklapp när jag har tid. Nu blev det här lite av ett förlåt inlägg ändå och det blev långt men hoppas att ni orkar läsa det här inlägget så hörs vi senare


PUSS!  Gammal bild på mig och Sabina (sabells.bloggplatse.se)

xoxo //Elvira      

Av Elvira Grymast - 18 december 2012 07:08

Godmorgon
Förlåt att jag inte bloggade något alls igår men jag orkade inte men
IDag orkar jag så idag kommer det att komma 2-3 inlägg hoppas jag

Xoxo Elvira

Av Elvira Grymast - 18 december 2012 07:08

Godmorgon
Förlåt att jag inte bloggade något alls igår men jag orkade inte men
IDag orkar jag så idag kommer det att komma 2-3 inlägg hoppas jag

Xoxo Elvira

Av Elvira Grymast - 16 december 2012 17:19

Just nu skår jag in julklappar och lyssnar på julmusik ?
Har varit i Skhlm med Sabina kanske ska visa vad jag köpte i en video imorrn eller nått det är jul snart och jag är super peppad?
Glad tredje advent!
Vad har ni köpt för julklappar?
Xoxo Elvira

Av Elvira Grymast - 15 december 2012 21:57

Här kommer dagens outfit imorrn ska jag till skhlm med Sabina kolla hennes blogg som heter Sabells.bloggplatsen.se
Tröja:H&M
Byxor:Tiger Sweden
Armband:glitter

Presentation


HEJ!
Kul att du har klickat in på min blogg hoppas att du gillar den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards