mustachelover

Alla inlägg under januari 2013

Av Elvira Grymast - 26 januari 2013 19:40

Nu är jag hos Sabina ska sova där.
Hare gött
Xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 24 januari 2013 15:58

Nu ska jag kolla på pretty little liars och äta nudlar No-provet gick jättebra (thumbsup!)
Nu ska jag börja kolla! I helgen ska jag vara med Sabina får se om det kommer upp något kul då :-)
Xoxo -A
Eller...? ;)

Av Elvira Grymast - 19 januari 2013 19:43

haha såg nu att min video var uppochner men det är mest det jag pratar om som är viktigt men endå!


aja xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 17 januari 2013 18:43

Hej på er!
Förlåt för att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera i veckan men som i inlägget innan så skrev jag ju att jag hade matteprov vi hade det idag det gick bra. Jag tror att jag kommer att filma en video där jag berättar om hur mycket/lite jag kommer att blogg den här våren typ men den kommer nog upp imorgon eller på lördag.
Puss xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 17 januari 2013 18:43

Hej på er!
Förlåt för att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera i veckan men som i inlägget innan så skrev jag ju att jag hade matteprov vi hade det idag det gick bra. Jag tror att jag kommer att filma en video där jag berättar om hur mycket/lite jag kommer att blogg den här våren typ men den kommer nog upp imorgon eller på lördag.
Puss xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 10 januari 2013 18:34

Hej!

Jag vet att många blir ganska trötta,opeppade, bara har allmänt tråkigt och liksom inte orkar gå till skolan och en massa prov och sånt. Nu till vår terminen kommer vi i 6an att ha massa nationella prov. NU kommer jag att skrivaa lite tips om hur man kan bli mer peppad.


1. Lyssna på peppande musik.Det finns galet mycket bra låter som jag blir peppad av men det är ju olika för olika personer!  

2.Gör en peppcitatvägg. Jag har gjort en vägg i mitt rum som jag kommer att sätta upp en massa peppande citat. Jag har mina citat på den vägen som är mittemot där jag har min kudde när jag ska sova så att det första jag ser när jag vaknar är massa peppande citat!  

3. Besök Kickbackpacks bloggar.

Kickbackpacks bloggar är jättebra och jättepeppande man blir verkligen glad av att läsa dom så besök dom:

Caty.nu

Keela.se

Hofh.se

Viras.se

Epicfaiil.se

Det är bloggar som verkligen är värda att besöka tycker jag!

DEt här var mina peppningstips hoppas att ni fick några ideer!


Q:vad gör ni för att peppa er själva?


PUSS xoxo //Elvira

Av Elvira Grymast - 9 januari 2013 12:30

Hej! Nu är jag i skolan.intresseklubben antecknar...nej men jag vet inte vad jag ska skriv:)
Kram kram xoxo //Elvira

Presentation


HEJ!
Kul att du har klickat in på min blogg hoppas att du gillar den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards